Tuesday, March 13, 2007

....hoe het allemaal begon....

Een weekje geleden kwam alles in een stroomversnelling. Mijn reis naar Japan komt ineens heel wat dichterbij. Mijn inschrijving in de school Sendagaya is een feit en mijn vliegtuigticket is geboekt. Ik kan het op één of andere manier nog altijd niet beseffen dat ik naar Japan ga. Het lijkt nog zover weg en zo onwerkelijk. Bizar gevoel. Vrienden die wel al naar Japan zijn geweest, vertellen me dat je het pas goed beseft dat je ginds bent als je al weer bijna moet vertrekken. We zullen zien wanneer het goed en wel tot mij doordringt... Het wordt een groot avontuur. Met vele nieuwe ervaringen en nieuwe mensen. En hopelijk kom ik ook veel beter Japans-sprekend naar huis. Heb gisteren mijn aanvraagformulier voor het gastgezin opgestuurd. Hopelijk krijg ik hierop snel reactie dat ik snel weet waar ik terecht kom. Zodat ik contact met die mensen kan opnemen en hen wat kan leren kennen. Ik moet dan ook een maand met hen samenleven. Meestal zijn er weinig problemen tussen gasten en hun gastgezin, als je je tenminste aan de regels van het huis houdt. Van zodra ik meer weet of foto's heb zal ik ze hier posten. Zo spannend.....
Tot de volgende ;-)
Drien

10 comments:

Anonymous said...

Hej lieve Dorien,
wist eigenlijk niet dat je naar Japan gaat...
hopelijk amuseer je je in je vrije tijd en veel foto's trekken als je tijd hebt e :)

xxx

Neha

Dorien said...

hihi :) ik zal zeker foto's trekken... don't worry! en u sterk houden hé gij! knuff

Anonymous said...

ik zal me sterk houden!
voor iedereen die het mij vraagt!

Klein maar dapper hé ;)

xxx

Anonymous said...

Drien!! Wow, ik heb geen idee of ik hier goed bezig ben. In ieder geval ik probeer.
Zoals ge wel weet vind ik het geweldig/spannend dat ge naar Japan kunt, hopelijk gaat ge vele kadootjes voor mij meebrengen. Hehe.
Voor de rest maken we ons geen zorgen.
=)
De volgende keer dat ik hier iets ga typen gaat waarschijnlijk zijn als ge al veeeerrr weg zijt. Want nu vind ik het eigenlijk maar nutteloos, want ge zit op tien meter van mij...
hehe. x.

Dorien said...

@ Neha : tzal best zijn ;) enneeuh, ge weet mij wonen hé!! xxxx
@ Liz : you're right!

Anonymous said...

Amuseer je in Japan he!
Ik zal af en toe u site ies checken voor nieuwtjes!
Groetjes,
Maarten
xxx

Anonymous said...

Toch een mooie dag 20 maart, gelukkige verjaardag aan mezelf!! =D
hihi
drien 4 life!
x.

Dorien said...

hmm...gekke doos...

Liz 4 president ^^

Elisabeth said...

gujendag weer, merci voor Lost in Tranlation!!!! woooohooo, moeten we die samen gaan zien hé!! xx

Unknown said...

Jouwe bladzijde wordt goed gedaan ^^
Ik hoop dat je een mooie reis in Japan zal doen. Sorry voor mijn neederlands als is niet good.


Cédric