Thursday, January 03, 2008

Nog 30 dagen !

Na wat familiefeestjes met veel eten en drank, is het terug tijd voor de studies. Uitgezonderd vandaag krijg ik eerst nog bezoek van een Japanse meisje/vrouw die getrouwd (of op zijn minst toch samen woont) is met een Overmerenaar! Zij (en misschien zij twee) komt straks eventjes langs om een klapje te doen. Ik heb haar nog nooit gezien, maar ik hou van Japanners, en Japanners appreciëren Japans-sprekende-buitenlanders dus veel kan er niet mis gaan.
Daarna is het weer studeren geblazen. Nog 15dagen voor mijn eerste examen, dat is nog heel wat :-) Mijn blok is nog niet half weg dus nog geen reden tot 緊張 kinchō zenuwen.
Dat het maar gauw dichterbij komt, ik kan al niet wachten om terug in Japan te zijn... Vooral omdat ik toen ik in Japan vertrok in juli, niet gedacht had er zo snel terug te zijn :-)

Ik ga gauw thee gaan zetten voor mijn bezoekvolk arriveert.
Aan de studenten, studeer ze nog!

Dorien

No comments: