Monday, May 28, 2007

Geduld is een mooie deugd...

Nog steeds niets vernomen uit Japan over mijn gastgezin. Ze houden het spannend tot de laatste moment...
De blok is ondertussen al begonnen, dus de examens (en zo ook mijn reis) naderen (nadert). Over exact een maand leg ik de laatste hand aan mijn valies om dan vroeg te slapen zodat ik de volgende morgen klaarwakker ben om mijn grote ervaring te beleven.
Het zal heel fijn zijn, alleen begin ik stilaan te beseffen dat ik de lieverds rondom mij enorm ga missen. Mama, papa, broer, zus, familie, vrienden en nog zoooooooooveel andere mensjes die het goed met me menen. Als je je adres achterlaat hier op mijn site (als comment), is de kans héél groot dat er op een dag een mooi Oosters kaartje in je bus zit! Doen dus! :)
Tot later...
Drien

13 comments:

Anonymous said...

bij deze

mijn eerste commentaar op de blogspot die alle surfrecords zal verbreken in de maand juli, toch die vanuit de Bergstraat ;) Het adres waar veel maar dan ook heeeeeel veeeeeeeeeeel kaartjes naartoe mogen vliegen vanuit nihon:
Jakob Verstichel
Bergstraat 79
9700 Oudenaarde
BELGIE

en ook nog dit

ik ga u miiiiiiiiiiiiiiissen !

Jakob

Anonymous said...

Dju, jakob! ik wou wel eerst zijn he!!
Wat ik wou zeggen. Ik ga u ook missen hoor. Het spijtige is wel dat ik uit wraatzucht vandaag een deel van uw vertrekkadootje heb opgegeten. Ik zei een deel want niet uw heel kadootje bestaat uit eetbare dingen... maar toch, sorry. Gelukkig kan alles in deze wereld opnieuw aangekocht worden.
Btw, niet alleen jakob brieven strn, ik wil er ook toch minstens 1. En als ik uw adres in Japan krijg, dan kan ik nu al een brief beginnen maken die'k dan post een paar dagen voor uw vertrek! Leuk! Iedereen blij, jochei!

cheerios, lizleeeeyyy xxxxxxxxxx

Dorien said...

@ Liz, kben echt diep gekwetst nu U mijn kadootje hebt opgeboefd. Maar ik kan het enigzinsbegrijpen, wat seksende konijnen ne mens toch allemaal aandoen hé.

1 minuut stilte :
Mijn oprechte innige deelneming hiervoor.

Verder bedank ik U voor Uw comment, U wordt ongetwijfeld recordhoudster in het comments plaatsen op mijn blogger-ding..
Als laatste mededeling : U kan beter ook Uw adres onderaan noteren, of U kunt naar Uw brieven fluiten.
Drien groet U vanuit het verre Overmere.
(lov)

Anonymous said...

Oké, mijn adres, zijnde:
Kabei 66
3800 Sint-Truiden
BELGIUM

en uit nog meer wraatzucht en frustratie, door idd, heel erg actieve konijnen, ga ik nu naar de frituur. Alleen, want ja, gij komt niet naar kot :(... ik hier maar alleen zitten. Eenzaam. Zucht. KOM NAAR LEUVEN!!!!

=)

kebab met friet, jou vergeet ik niet!
hihi

kus

kus
Liz.

mmmmmm frieeteen, mmmmmm

Anonymous said...

Ik heb zoiets van, laat ik hier maar ff iets zeggen, niet omdat dat MOET van Dorien, neen, gewoon omdat ik daar zin in heb :D

Nog 29dagen te gaan, jaja, en daarna een maand de tijd om, zonder toeziend oog, de gekste stoten uit te steken en de mooiste verhalen te beleven...

ik zou zo zeggen, zorgt dage nie te veel warme pulls meehebt, en net wel vreselijk veel deodorant, want ik heb me laten wijsmaken dat Japan in de zomer nogal tropisch durft worden...

verder hoop ik dat je gelauwerde Japanse kwaliteitsproducten je daar iets minder in de steek laten dan hier :p

In elk geval, volgens mij kan het niet stuk, een halve japonaize die naar japan gaat om daar nog wat meer japonaize te worden en hopelijk een oosters aandoend briefje te sturen naar dezen niet zo japonezen.

Adres:
Jannes Verstichel
en dan hetgeen bij jakob staat :D

*japans karakter voor salu*

Jannes

Anonymous said...

bij deze dus gebleken dat mijn persoonlijke aanleg voor schrijven niet zo heel persoonlijk is. Mijn broer kan het dus ook en ja, ook u, Lies.

Mijn respectvolle eerbetuigingen aan al dat talent hier aanwezig.

Anonymous said...

ik bedoel

liz

Anonymous said...

Beste Dorien,

ik doe mijn best om iets zinnigs en eventueel origineels en/of persoonlijks te schrijven:

ik vind het de max
dat je dit doet!
Dikke duim!
Gepassionerd en gedreven zijn,
zijn namelijk heeeeel
positieve dingen!
(tenzij iets is dat tegen
de wet is ofzo natuurlijk,
ik ga hier geen passionele
moorden zitten promoten)

bij deze dus,
proficiat met je avontuur!

Mwa!
Willemien

Anonymous said...

ik wel best wel een kaartje krijgen uit het verre oosten xD

Neha Bauwens
Kaaistraat 74
9900 EEKLO
BELGIUM

groetjes,
n kleine vriendin van vroeger ; )
you know me?!

xxx

Dorienski said...

Hello naamgenootje:-)

Ik zou heel graag tijdens de zomermaanden zo'n oosters postkaartje in m'n mooie bevallige brievenbus krijgen. En deze mooie brievenbus staat in de Leeuwerikenlaan in Dendermonde, en heeft het huisnummer 31.

Mijn brievenbus en zijn eigenares kijkt er alvast naar uit!

Dorien said...

Tis genoteerd :)
U mag vanaf half juli toch wel een kaartje verwachten :)
Vergeet niet hier nog regelmatig eens te komen piepen hé.
Dorieeeennn xxxx

Anonymous said...

hoi daar!

have fun in Japan! ik zorg ervoor dat de nodige hoeveelheid jaloezie in belgie aanwezig is :p
mijn adres ;-)
Piet Van De Sype
Loereveldstraat 47
9290 Overmere
BELGIE

you'll be missed!

groet!!

Piet

PS: vergeet het verrassings-souvenir niet ;)

Dorien said...

Ik ga België ook missen hoor... En ik breng zeker een souvenirtje mee! Vergeet gij dan maar alvast niet om een cd voor mij te bestellen! ;)
Dagdag
Drienxxx