Thursday, June 28, 2007

Nog 1 dag... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :O

3 comments:

Anonymous said...

Héél veel plezier!
Zorg maar dat je nog wil terugkomen ;-)

Kus,
Karen

Anonymous said...

Dag Dorientje,
ik wens u ne heel leuke tijd in het land van de rijzende zon! Ma da zal ongetwijfeld zo zijn. We zullen elkaar na de reis nog wel zien!
Dikke kus,
Jurgen

Anonymous said...

Drien!!! :) zo gek da ge nu in Japan zit! Ik heb dus gisteren werkelijk de hele dag aan u gedacht. Ik heb wel 100 keer tg mama gezegd, en nu zit drien in't vliegtuig en zeker toen op't nieuws kwam dat zaventem de drukste dag te verduren had gisteren! Ook nt teveel last gehad van turbulentie? hihi. Da's zo hatelijk. Ma soite. Ik hoop zo hard dat het fijn gaat worden maar daar twijfel ik nt aan. Zo te horen hebt ge't nu al keigoed bij uw gastgezin. Doe ze de groeten daar ;)
Ik mis u al!
liz