Saturday, November 22, 2008

Fuji-san

Ik ben trouwens nog het hoogtepunt van deze week vergeten vertellen. Toen ik donderdagmorgen overdreven vroeg wakker werd en toevallig uit mijn raam naar buiten keek, zag ik rond half 7 in de ochtend onder een helblauwe hemel en straffe zon de fuji berg vanop mijn terras!!!! Op een kleine 150km van mijn dorm, zag ik aan de horizon een 3776m hoge vulkaan-in-rust verschijnen. De foto's zijn niet zo duidelijk en het lijkt waarschijnlijk niet zo indrukwekkend, maar vanop mijn balkonnetje is het echt wel een overdreven WAUW-gevoel. Zo erg wauw dat vrijdagmorgen een 10-tal man om 6u zijn opgestaan om vanuit mijn kamer naar de Fuji-san te kijken. Daar ik op de 6e verdieping nogal naar links woon, kan je vanop mijn terras de Fuji zien. Van de andere kant van het gebouw en lager gelegen verdiepingen is hij juist niet te zien wegens andere gebouwen die in de weg staan.
Zie foto voor beeld bij het woord.





2 comments:

Unknown said...

Zo cool! Dat schitterend uitzicht wil ik ook wel vanuit mijn kamer! xxx

ellen_ said...

ik snap het gevoel totaal!!

ps: de onsen was heerlijk :) schaamtelijk, maar heerlijk!